Commercial Union - Stawiam na aktywne życie

Edukacyjny program „Z Commercial Union stawiam na aktywne życie” jest autorskim projektem agencji i został przygotowany dla firmy Commercial Union.

Celem programu było propagowanie zdrowego trybu życia u mężczyzn po 30 roku życia, którzy prowadzą bierny tryb życia i wkraczają w okres ryzyka.

Stworzyliśmy platformę działań PR, która miała za zadanie przede wszystkim obudzić zainteresowanie własnym stanem kondycji i zdrowia wśród mężczyzn po 30 roku życia. 

Naszymi partnerami była sieć przychodni LUXMED oraz kluby sportowe – w 5 miastach . Patronem madialnym był magazyn Men’s Health.

Stworzyliśmy ofertę dla mężczyzn, którzy zdecydują się  zmienić swój tryb życia - z pasywnego na aktywny. Otrzymali oni możliwość realizacji badań i zajęć sportowych po preferencyjnych cenach.

Jako ambasadorów akcji wybraliśmy dwóch znanych mężczyzn, którzy swoim pomysłem na życie pasują do idei programu: aktor Robert Rozmus i dziennikarz sportowy Bożydar Iwanow. 


Termin akcji- jesień- został wybrany tak, aby oferta trafiła do grupy docelowej w okresie małej aktywności fizycznej. Pierwsza edycja akcji odbyła się w okresie trzech miesięcy 2006 roku: w październiku, listopadzie i grudniu.

Kanały komunikacji:  prasa, radio i TV.

Zrealizowaliśmy audycje radiowe, adwertoriale, współpracowaliśmy z mediami, z ekspertami z zakresu zdrowia i aktywności fizycznej.